تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه ما به تمامی کاندیداها، رعایت مرّ قانون در تمام مراحل انتخابات است

ساعت: 15:54 منتشر شده در مورخ: 1396/01/02 شناسه خبر: 1069011

جانشین هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان شرقی:

جانشین هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان شرقی گفت: برای ما بسیار مهم است که سازوکار انتخاباتی در این برهه زمانی با دقت و سلامت تمام به پیش رود و روندی را طی نماییم که شاهد استقبال بیش از پیش و گسترده مردم از انتخابات باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، ضا علیزاده، در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری تبریز، در گفتگو با خبرنگار تبریزبیدار، با اشاره به استقبال خوب از ثبت نام این دوره از انتخابات شورای شهر، اظهار داشت:آنگونه که به نظر می آید در سطح کشور استقبال خوبی از این انتخابات به عمل آمده و پایگاه های ثبت نام تا ششم فروردین به ثبت نام داوطلبین ادامه خواهند داد و امیدواریم این استقبال کماکان تداوم یابد.

وی افزود: انتخابات سال های گذشته در کشور ثابت کرده است که مردم و کاندیداها همواره به انتخابات با دیده مثبت نگریسته و از آن استقبال کرده اند.

جانشین هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای ما بسیار مهم است که سازوکار انتخاباتی در این برهه زمانی با دقت و سلامت تمام به پیش رود و روندی را طی نماییم که شاهد استقبال بیش از پیش و گسترده مردم از انتخابات باشیم.

وی افزود: زمانی که مردم شاهد باشند روند انتخاب با صحت و دقت به پیش می رود، یقینا اعتمادشان نسبت به انتخابات و سازوکازهای آن افزایش خواهد یافت.

علیزاده خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمامی کاندیداها، رعایت مر قانون در تمام مراحل انتخابات است و اگر این مسئله اتفاق بیفتد شاهد هیچ گونه مشکلی در روند انتخابات نخواهیم بود.

وی ادامه داد: هرگونه تبلیغات زودهنگام سبب ضربه به روند انتخابات خواهد شد و امیدوارم کاندیداها این نکات مهم را رعایت نمایند، هرچند که تا به حال نیز این مسئله را رعایت کرده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه ما به تمامی کاندیداها، رعایت مرّ قانون در تمام مراحل انتخابات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..