تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوانح رانندگی ۱۲ کشته و زخمی در آذربایجان‌شرقی برجای گذاشت/ سه قلوها مصدوم شدند!

ساعت: 15:53 منتشر شده در مورخ: 1396/01/02 شناسه خبر: 1069033

مسئول روابط اورژانس استان آذربایجان‌شرقی درخصوص سوانح رانندگی دومین روز از سال نو، گفت: سه مورد واژگونی خودرو در صبح دومین روز بهار، دو فوتی و ده مصدوم راهی بیمارستان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آناج، اظهار داشت: واژگونی پیکان وانت درمحورجلفا-مرند بامداد امروز یک فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت که توسط اورژانس عریان تپه به بیمارستان انتقال یافت.

وی در ادامه از واژگونی یک دستگاه پراید صبح امروز درجاده مراغه هشترود خبرداد، که باعث مصدومیت پدر و مادر خانواده همراه فرزندان سه قلویشان شد و یکی از کودکان با اقدامات احیا و سایر مصدومین با اقدامات درمانی توسط اورژانس خراجو و نظرکهریز به مرکز درمانی انتقال یافتند.

مسئول روابط اورژانس استان آذربایجان‌شرقی از واژگونی پراید دیگری صبح امروز درمحور تبریز میانه خبرداد، که یک زن 51 ساله از سرنشینان خودرو در دم جان باخت و سه مصدوم این سانحه توسط اورژانس میانه به بیمارستان انتقال یافتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوانح رانندگی ۱۲ کشته و زخمی در آذربایجان‌شرقی برجای گذاشت/ سه قلوها مصدوم شدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..