تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۴۰ صندوق ثابت را برای انتخابات شهر و روستا در گرگان پیش بینی کرده ایم

ساعت: 18:29 منتشر شده در مورخ: 1396/01/02 شناسه خبر: 1069091

دبیر اجرایی ستاد انتخابات گرگان گفت:برای انتخابات شهر و روستا در گرگان حدود 240 صندوق ثابت را در حوزه های انتخابیه پیش بینی کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ ابراهیم دشتیان دبیراجرایی ستاد انتخابات گرگان در گفت و گو با خبرنگاران درمحل فرمانداری گرگان گفت:انتخابات در بخش مرکزی در 60 روستا برگزار خواهدشد که 17شورا متشکل از شوراهای5نفره و 43 روستا دراین بخش از3نفرتشکیل خواهدشد.

وی افزود:بخش بهاران 34 روستا محل برگزاری انتخابات روستا ها هستند که که شورای 5روستا از 5نفر و شورای 29روستا از3نفر تشکیل خواهد شد.

دشتیان خاطرنشان کرد:در مجموع روستا ها در دوبخش بهاران و مرکزی 94روستا انتخابات شوراها را برگزارمی کنند که 326نفر به شوراهای روستا ها در این دوبخش راه پیدامی کنند.

دبیراجرایی ستادانتخابات گرگان درخصوص تعداد صندوق های پیش بینی شده درپنجمین دوره انتخابات شورای شهروروستا ابرازداشت:احتمالا دراین انتخابات تعداد صندوق های ثابت به 240صندوق افزایش پیدا میکند تا مردم شریف گرگان درصف های کوتاه تری قرار بگیرند.

دشتیان درپایان سخنان خود به آمار ثبت نام کنندگان تا ساعت 13 روز سوم اشاره وگفت:تا این لحظه درشهرگرگان 75نفر ثبت نام کرده اند که 10 نفر ازآن ها خانم و65نفر ازآن ها مردهستند ودر شهرسرخنکلا نیز 7نفر ثبت نام کرده اند که 6نفر ازآن ها مرد و یک خانم ثبت نام کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۴۰ صندوق ثابت را برای انتخابات شهر و روستا در گرگان پیش بینی کرده ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..