تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاشقانه هایی برای عاشقانِ خدا

عاشقانه هایی برای عاشقانِ خدا

این کتاب با گردآوری تعدادی از سروده‌ها و نوشته‌هایی که در قالب نجوا با خداوند تالیف شده‌اند به ذکر نعمت‌ها و موهبت‌های الهی می‌پردازد.


نویسنده در این اثر یاد خداوند را تنها عامل آرامش بخش آدمی عنوان کرده و عامل خوشبختی انسان‌ها را عدم غفلت از خداوند دانسته است.

«عاشقانه‌هایی برای خداوند» شامل 36 قطعه شعر و نثر ادبی است که با محورهای آشنایی با معارف ناب اسلامی با درونمایه عواطف و احساسات و فراهم نمودن زمینه لازم برای ایجاد انس با معبود در قالب مناجات و دعا به رشته تحریر درآمده است.


در بخشی از این کتاب آمده است: «همه ی عالم کشته مرده ی نگاه تو هستند! همه یک جوری می خواهند خودشان را به مژگان تو بیاویزند، تا همواره در معرض نگاه تو باشند. بسیاری از آفریده هایت با تو روابط عاشقانه ی قلبی دارند ...»
 
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاشقانه هایی برای عاشقانِ خدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..