تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاور بانک 5100 میلی آمپری سامسونگ در کنار گلکسی S8 معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد که سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی S8 برنامه‌های دیگری را نیز در نظر دارد که یکی از آن‌ها پاور بانک جدید سامسونگ است که از ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و در رنگ‌بندی آبی و خاکستری عرضه خواهد شد.

هفته آینده سامسونگ قصد دارد از جدیدترین پرچم‌داران خود به نام گلکسی S8 و گلکسی +S8 رونمایی کند. البته این دو تلفن هوشمند همراه با لوازم جانبی مختلفی نیز عرضه خواهند.

یکی از این لوازم جانبی، پاور بانکی است که ظرفیت بالایی دارد و قرار است با قیمت حدود۷۰ یورو روانه بازار شود. این پاور بانک برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در نظر گرفته شده است؛ اما می‌توان از آن برای محصولات دیگری نیز استفاده کرد.

محصول جدید سامسونگ که با شماره مدل EB-PG950 شناخته می‌شود. این پاور بانک این امکان را به کاربران می‌دهد که بتوانند تلفن هوشمند خود را با سرعت بالایی شارژ کنند. ظرفیت پاور بانک جدید سامسونگ ۵۱۰۰ میلی‌ آمپر ساعت است و توان سرعت شارژ خود پاور بانک و گوشی هوشمند متصل را به ۱۵ وات می‌رسد.

در این پاور بانک از دو درگاه USB استفاده شده است و یک دکمه پاور در بالای آن قرار دارد تا کاربران پس از اتمام شارژ بتوانند پاور بانک را خاموش کنند. در این دستگاه از یک بند استفاده شده است که باعث می‌شود حمل و نقل پاور بانک جدید سامسونگ آسان‌تر شود. آن طور که به نظر می‌رسد پاور بانک جدید سامسونگ در رنگ‌های آبی و خاکستری عرضه خواهد شد اما احتمال دارد رنگ‌های دیگری نیز وجود داشته باشد که البته این موضوع هنوز مشخص نشده است.

تصویر نمایه جواد بالویی

جواد بالویی

۱۹ سالمه اهل مازندران و ساری. دنیای فناوری رو خیلی دوس دارم و ازش لذت می‌برم...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاور بانک 5100 میلی آمپری سامسونگ در کنار گلکسی S8 معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..