تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار گیلان : زیبایی پروژه های سفر رییس جمهور به گیلان اجرایی شدن آن توسط بخش خصوصی است

استاندار گیلان : زیبایی پروژه های سفر رییس جمهور به گیلان اجرایی شدن آن توسط بخش خصوصی است

استان‌ها > گیلان - استاندار گیلان در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس ، ائمه جمعه ،مدیران دستگاه های اجرایی،فرمانداران گفت : زیبایی پروژه های افتتاحی در سفر رییس جمهور به گیلان اجرایی شدن آن  توسط بخش خصوصی است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ،دکتر محمد علی نجفی در این دیدارها از سفر قریب الوقوع رییس جمهور به گیلان خبر داد و افزود : در  سفر دکتر روحانی به گیلان چند پروژه بزرگ بندری ،درمانی و صنعتی به بهره برداری می رسد که زیبایی  این پروژه ها این است که توسط بخش خصوصی و با حمایت دولت اجرایی شده است. وی با اشاره به توفیقات دولت یازدهم در بخش های مختلف اظهار داشت : با تلاش های خوب صورت گرفته شاهد رشد شاخص های توسعه ای در بخش های مختلف گیلان هستیم  . استاندار گیلان به مزین شدن امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید داخلی و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود : همه باید با تمام توان در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم . دکتر نجفی همچنین با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا افزود :  مبارزه با قاچاق کالا از جمله مولفه های مهم در شکوفایی اقتصادکشور است و امیدواریم با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید شاهد ریشه کن شدن کامل قاچاق کالا در کشور باشیم.  وی به اهتمام دولت یازدهم در مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و افزود : با تلاش های خوب صورت گرفته در دولت تدبیر و امید ، میزان قاچاق کالا از 25 میلیارد دلار  به  کمتر از  15 میلیارد دلار کاهش یافت .

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار گیلان : زیبایی پروژه های سفر رییس جمهور به گیلان اجرایی شدن آن توسط بخش خصوصی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..