تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس سابق باشگاه بارسلونا درگذشت

به گزارش ایرنا از یورواسپورت، مونتال که بین سال های 1969 تا 1977 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده د اشت بعد از 14 سال انتظار عنوان قهرمانی را در فصل 1973-1974 برای نیوکمپ به ارمغان آورد.
رئیس سابق باشگاه بارسلونا یکی از قدیمی‌ترین مدیران این باشگاه بود که به دلیل آوردن یوهان کرایوف به بارسلونا و تقویت مکتب کاتالان در نیوکمپ شهرت جهانی پیدا کرده بود.
وب سایت رسمی بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد: بارسلونا تاسف خود را برای درگذشت آگوستی مونتال که امروز ( چهارشنبه) در 82 سالگی درگذشت اعلام می کند.
در این بیانیه آمده است:‌ بارسلونا عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده، اعضا، هواداران باشگاه و دنیای فوتبال اعلام می دار.
تیم فوتبال بارسلونا در تمرین روز چهارشنبه برای گرامیداشت یاد مونتال یک دقیقه سکوت کرد.
ورزشی**1210 * 1823 مترجم - زهرا کورهلی* انتشار: طاهره نبی اللهی
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس سابق باشگاه بارسلونا درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..