تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون سازمان میراث فرهنگی: مشهد پیشتاز صنعت گردشگری است

مرتضی رحمانی موحد عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با نمایندگان انجمنهای حرفه ای تاسیسات گردشگری خراسان رضوی در مشهد افزود: حجم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مشهد به برکت بارگاه منور امام رضا(ع) و خادمی آن حضرت بالا است بطوری که اکنون نیمی از فعالیتهای گردشگری ایران متعلق به این شهر مذهبی است.
وی ادامه داد: هم اینک امور گردشگری در سطح کشور به سمت خودکفایی و خودگرانی توسط سرمایه داران و صاحبان این صنعت پیش می رود.
معاون سازمان میراث فرهنگی بر لزوم مدیریت یکپارچه و تاثیرگذار فعالیتهای گردشگری تاکید و بیان کرد: ماده 115 برنامه ششم توسعه در دولت یازدهم برای مطالبات حوزه گردشگری و رفع مشکلات این حوزه با هدف یکپارچگی در فعالیتهای گردشگری تصویب شد.
وی گفت: ماده 115 این اجازه را می دهد که امور تصدیگری، اجرایی و عرضه خدمات به دست فعالان حوزه گردشگری سپرده شود و آنان خود را اداره کنند.
رحمانی واگذاری امور گردشگری را به فعالان این حوزه موثر توصیف و بیان کرد: کارگروهی در سازمان میراث فرهنگی امور حاکمیتی، نظارتی و تصدی را مورد بررسی قرار می دهد و تاکنون به نتایج خوبی رسیده است.
وی افزود: تفویض اختیار به انجمنهای مرتبط در این ارتباط دنبال می شود و بر این اساس در قالب تفاهمنامه های استانی و حمایت از انجمنهای حرفه ای اگر کسی خواست هتلی بسازد می تواند به این انجمنها مراجعه نموده و مشاوره بگیرد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تلاش بر این است که در حوزه گردشگری به سمتی پیش رویم که ساختارسازی شده و همه یکپارچه شوند و همچنین از حرفه خود سودآوری داشته باشند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون سازمان میراث فرهنگی: مشهد پیشتاز صنعت گردشگری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..