تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشی از نمای کامپوزیت ساختمان اداری عملیاتی فرودگاه مشهد آتش گرفت

مشهد- ایرنا – بخشی از نمای کامپوزیت ساختمان اداری – عملیاتی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد سه شنبه شب دچار آتش سوزی شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس خبرنگار ایرنا با تایید این مطلب گفت: این آتش سوزی در طبقه سوم این ساختمان روی داد که با اقدام به موقع آتش نشانی فرودگاه به سرعت مهار و خاموش شد.
حسن جعفری افزود: بر اثر این حادثه تنها بخشی از نمای کامپوزیت طبقه سوم آسیب دیده و خسارت جدی به ساختمان وارد نشده است.
وی عنوان کرد: هنوز علت این حادثه مشخص نیست و موضوع در دست بررسی است.
به گفته وی، این حریق حدود 10 دقیقه طول کشید و با حضور آتش نشانان فرودگاه بلافاصله خاموش شد و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.
فرودگاه مشهد پرترددترین فرودگاه کشور بعد از مهر آباد تهران است که در ایام عادی روزانه تا 180 و در ایام اوج سفرها تا 260 پرواز ورودی و خروجی از آن انجام می شود.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشی از نمای کامپوزیت ساختمان اداری عملیاتی فرودگاه مشهد آتش گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..