تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال 96 سال بازگشت به اخلاقیات باشد

سال 96 سال بازگشت به اخلاقیات باشدناصر پروانی، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مهمترین اتفاق سال 95 گفت: مهمترین اتفاق سال 95 درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که تاثیر زیادی در کشور گذاشت. برای همه مردم ایران آرزو می کنم سال 96، سالی سرشار از سلامتی، خوبی و به همه چیزهایی باشد که در این سال‌ها از دست دادیم، برگردیم. امیدوارم سال 96 سال بازگشت اخلاقیات به جامعه، جوان ها و اهالی هنر باشد.  


وی افزود: در سفره هفت سین بیشتر از همه قرآن و حافظ را دوست دارم. از بین سین‌های این سفره سبزه را دوست دارم که مظهر سبزی، پاکی و رسیدن به همه چیزهای خوب است. دوست دارم ادبیات از مسیری که در این دو ساله خواسته یا نخواسته بر اثر فضای مجازی در ادبیات ایجاد شده است، به مسیر ادبیات بازگردد و ادبیاتی ها با ادب و درست برخورد کنند. هم اکنون از مسیر ادبیات خارج شدیم. امیدوارم با تاثیر بزرگان اخلاقیات را از بزرگان ادبیات بیاموزیم و در پوشش این یادگیری از بزرگان، ادبیات خود را ارتقا دهیم.


این شاعر با اشاره به برنامه خود برای سال 96 گفت: در سال آینده یک داستان بلند منتشر می کنم. امیدوارم به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برسد. یک مجموعه اشعار را نیز منتشر خواهم کرد که عاشقانه نیست و مضامین عارفانه دارد. امیدوارم این کتاب نیز به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برسد و در خدمت ادبیاتی‌ها باشم. فکر می‌کنم مجموعه ترانه هایم را که خوانندگان مختلف اجرا کرده اند را نیز بتوانم در فصل پاییز سال 96 منتشر کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال 96 سال بازگشت به اخلاقیات باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..