تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مواضع دولت در حوزه زنان در دیدار معاون رییس جمهور با امام‌جمعه بیرجند تبیین شد

گروه سیاست و اقتصاد:معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، ظهر امروز دوم فروردین ماه در دیدار با امام جمعه بيرجند به تبيين مواضع دولت تدبير و اميد درخصوص زنان و فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي و خانواده پرداخت

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی استانداری، شهيندخت مولاوردي معاون رئیس جمهور در اموز زنان و خانواده در دیدار با امام جمعه بیرجند اظهارکرد: در حال حاضر، خانواده به عنوان يک نهاد بزرگ اجتماعي از س مواضع دولت در حوزه زنان در دیدار معاون رییس جمهور با امام‌جمعه بیرجند تبیین شداير حوزه‌ها تاثير مي‌پذيرد؛ در صورتي که اين امر باید معکوس بوده و خانواده به عنوان يك هسته مهم اجتماعي بر تمامي نهادهاي اجتماعي تاثيرگذار باشد.

وی به فعالیت‌هاي فرهنگي و اجتماعي و نيز تاليفات دکتر رضايي اشاره و از دکتر رضايي به عنوان عالمي فرزانه ياد کرد كه نظرات ايشان در استان در همه حوزه‌ها گره‌گشا است و شخصيت‌هايي همچون ايشان براي هر استان سرمايه‌اي بزرگ محسوب مي‌شود.

حجت الاسلام علی رضایي، امام جمعه بیرجند نیز در این ديدار گفت: اسلام ديني کامل است و آمده است تا زمينه حاکميت انسان کامل را فراهم كند.

وی با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي ايران، يک انقلاب فرهنگي است، افزود: فلسفه دين، اخلاق است و مسئولان بايد با سعه صدر و بزرگواري، پاسخگوي مردم باشند و در تمامي امور بايد «اخلاق» حاكم باشد.

رضایی با بیان اينکه امروز دشمن براي نابودي کانون گرم خانواده برنامه دارد، تصريح کرد: ۷ سال اول زندگي كودكان نيز بسيار مهم است و بايد مورد توجه جدي قرار گيرد؛ چرا كه هرچه در آينده يك انسان دارد،‌ برگرفته از اين دوران است.

امام جمعه یادآور شد: امروز متاسفانه از بحث خانواده غفلت کرده‌ایم که باید بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مواضع دولت در حوزه زنان در دیدار معاون رییس جمهور با امام‌جمعه بیرجند تبیین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..