تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانه فرهنگ بیرجند بازدید کرد

گروه فرهنگی: صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز (۲ فروردین) در جریان سفر هیات دولت به خراسان جنوبی از خانه فرهنگ بیرجند بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، دکتر صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش ازظهر امروز (2 فروردین) در جریان سفر هیأت دولت به خراسان‌جنوبی از خانه فرهنگ بیرجند بازدید کرد و دستورات لازم برای اتمام این پروژه را صادر کرد.

به گفته مهدی حاجی آبادی، ناظر دفتر فنی ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی عملیات ساخت این پروژه از سال ٩٠ شروع شده و هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، و تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و اتمام آن نیازمند یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار این پروژه می تواند در کمتر از 6 ماه به پایان برسد، اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از این پروژه، دستور اختصاص اعتبار لازم برای اتمام آن را صادرکرد.

ناظر دفتر فنی ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و در4 طبقه در حال ساخت است، یادآور شد: این ساختمان کاربری اداری دارد و بعد از ساخت، تمامی اتاق‌های ساختمان آموزشی به آن منتقل و ساختمان حال حاضر اداری کاملا در اختیار امر اموزش قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانه فرهنگ بیرجند بازدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..