تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری باند سند نمره ماشین های سرقتی در برازجان

به گزارش رکنا، سردار حیدرعباس زاده رییس پلیس Police استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان از اول اسفندماه95 همزمان با آغاز طرح ویژه نظارت بر بنگاههای خرید و فروش خودرو ، اقدامات مجرمانه یک باند حرفه ای سند نمره و فروش خودرو را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: افراد این باند خودروهای مختلف را از استان تهران و استانهای شمالی سرقت Stealing وبه شهر برازجان منتقل می کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: اعضاء باند با استفاده از اسناد و مدارک اصیل و حک مشخصات بروی خودروهای سرقتی با اسناد و مدارک جدید پس از انعقاد قولنامه ، خودروها را دقیقا برابر قیمت بازار Store به متقاضیان می فروختند.
رییس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه تلاش هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان منجر به شناسایی و دستگیری 4 نفر از اعضاء این باند شده است تصریح کرد، تا کنون 12 خودرو سرقتی از این باند کشف شده و تلاش جهت دستگیری سایر افراد مرتبط و خودروهای سرقتی دیگر ادامه دارد.
سردار عباس زاده با تاکید بر رعایت نکات ایمنی ، دقت و هوشیاری در انجام معاملات به خریداران خودرو توصیه کرد، قبل از خرید خودرو استعلامات لازم را انجام داده سپس در نمایندگی های معتبر نسبت به انجام معامله اقدام نمایند تا گرفتار افراد فرصت طلب و سودجو نشوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری باند سند نمره ماشین های سرقتی در برازجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..