تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیم استاپ نینتندو سوییچ را «تکنولوژی انقلابی» می داند

با وجود اینکه تمامی اخبار نشان از فروش فوق العاده نینتندو سوییچ دارند، اما هنوز هیچ منبع موثقی از آمار فروش دقیق این کنسول هیبریدی سخن به میان نیاورده است. تنها اطلاعات موجود، مقاله ای است که توسط شرکت سوپر دیتا منتشر شده بود که بر اساس آن نینتندو توانسته در هفته نخست عرضه کنسول جدیدش، بیش از ۱.۵ میلیون سوییچ به فروش برساند.

حال Game Rant نیز با اریک برایت، مدیر بازاریابی گیم استاپ مصاحبه ای انجام داده که به واسطه آن اطلاعات تازه ای از فروش کنسول تازه ژاپنی ها در دست قرار گرفته است. در این مصاحبه، برایت از تفکرات خود در مورد سوییچ سخن به میان آورد و کنسول تازه نینتندو را «تکنولوژی انقلابی» خواند.

بر اساس گفته های مدیر بازار یابی گیم استاپ، فروش سوییچ «فوق العاده»‌ بوده است. او همچنین در گفته هایش به این موضوع نیز اشاره کرد که سوییچ با فروش اولیه خوبش، راهی را برای پشت سر گذاشتن موفقیت های Wii آغاز کرده و بعید نیست که در آینده ای نه چندان دور کنسول خاطره ساز نینتندو، زیر سایه قدرتمند سوییچ هیبریدی قرار بگیرد.

در کنار این موضوع، برایت در مورد The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز صحب کرده است. به گفته او، فروش زلدای جدید هم در کنار کنسول بسیار خوب و قدرتمند بوده و بسیاری از خرده فروشان به دنبال باندل نینتندو سوییچ این بازی بی نظیر هستند. علاوه بر این، بر اساس گفته های اریک برایت گویا تجهیزات جانبی همچون شارژر و جوی-کان ها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند و در زمان عرضه کنسول، فروش خوبی داشته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیم استاپ نینتندو سوییچ را «تکنولوژی انقلابی» می داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..