تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محصول جدید سانگ یانگ به نام Y400 این شکلی خواهد بود

محصول جدید سانگ یانگ به نام Y400 این شکلی خواهد بود

آخرین اخبار

سجاد حیدری
نویسنده

مدتی است که خبرها پیرامون سانگ یانگ بالا گرفته و خبر از آمدن یک خودروی جدید در وبسایت های مختلف دست به دست می چرخد. حال باتوجه به تفاسیری که از این خودروی جدید سانگ یانگ شده است، گروهی از طراحان مستقل صنعت ایده ذهنی خود را بر روی نرم افزارهای شبیه سازی و طراحی کامپیوتری پیاده کرده اند تا در نهایت چنین طرحی از تفاسیر رسمی شاسی بلند جدید سانگ یانگ بدست آید.
باتوجه به اولین تفاسیر رسمی از سانگ یانگ Y400 اگر تصویر آن را به عنوان طرح نزدیک به اصل بدانیم، می توان به این نتیجه رسید که خودروی جدید سانگ یانگ با یک چهره نزدیک به طرح کانسپت LIV-2 معرفی خواهد شد که سال گذشته توسط یانگ یانگ رونمایی شد و قرار است به عنوان جانشینی برای سانگ یانگ رکستون فعالیت خود را در بازار آغاز کند.
همانطور که گفتیم، این تصویر نشان می دهد که خودروی جدید سانگ یانگ یک الگوبرداری نسبتا زیاد از خودروی کانسپت LIV-2 کرده است که در این بین چراغ های جلو عینا شبیه به طرح کانسپت آماده شده (البته به همراه چراغ های مخصوص روز)، یک جلوپنجره مشبک مشابه با طرح کانسپت و در آخر هم مجموعه سپر این خودرو می تواند به وضوح یادآور خودروی کانسپت LIV-2 باشد، ولی خب در ریزه کاری قطعا تفاوت هایی میان Y400 و LIV-2 دیده می شود.
در آخر هم می توان به این موضوع اشاره داشت که شرکت خودروسازی سانگ یانگ در ماه آوریل سال جاری و در جریان برگزاری نمایشگاه سئول 2017 از خودروی جدید خود با نام احتمالی Y400 رونمایی خواهد کرد که پس از آماده سازی آن برای عرضه، قطعا می توان انتظار یک نام واقعی همچون تیوولی، رکسون، اکتیون و... برای آن داشت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محصول جدید سانگ یانگ به نام Y400 این شکلی خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..