تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش:یک مربی نمی تواند معجزه کند/فوساتی نباید آن حرف ها را می زد

سرمربی تیم ملی ایران گفت:برای قطر آرزوی موفقیت می کنم اما ما اینجا آمدیم که امتیاز کامل را بگیریم و در جام جهانی حضور پیدا کنیم. 

به گزارش خبرنگار اعزامی کاپ به قطر، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با قطر اظهار داشت: در درجه اول خوشحال هستییم و افتخار می کنیم که اینجا حضور داریم. برای قطر آرزوی موفقیت می کنم اما ما اینجا آمدیم که امتیاز کامل را بگیریم و در جام جهانی حضور پیدا کنیم. این یک احساس خوشحالی است.

کی روش

وی در پاسخ به این سوال که قطر مجبور است ببرد و شما بازی بازتری را از قطر شاهد هستید، عنوان کرد: من این مساله را تکرار کردم. ما به خوبی مربی، بازیکنان و طرز تفکر آنها را می دانیم.ما 2 قسمت از بازی فردا را می دانیم که می خواهیم ببریم.یکی دیگر هم این است که می خواهیم به جام جهانی برسیم اما فشار روی ما نخواهد بود و می توانیم با بازی صبورانه ببریم. هم ما می خواهیم ببریم و هم آنها اما اینکه کدام تیم می برد، می توانم بگویم که فردا بعد از بازی این را متوجه خواهید شد. آنها آمادگی خوبی دارند و از چند هفته قبل خود را  برای این بازی آماده کرده اند.

 سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار قطری درباره جو بازی فردا بعد از آن اتفاقات بازی اول تصریح کرد: اتفاقاتی که در بازی رفت افتاد، جزیی از گذشته است. ناظران و داوران گزارش خود را دادند و 2 تیم نیز جریمه شدند و ضربه خوردند. بازی فردا دنبال کارهای جوانمردانه هستیم. در تیم حریف بازیکنانی مثل عفیف و تاباتا هستند. در تیم ما نیز جهانبخش، انصاری فرد و سردار آزمون هستند. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی با احترام کامل باشیم.

به گزارش کاپ،کی روش درباره تغییرات قطر نسبت به بازی رفت با ایران و حضور فوساتی گفت: ما اطلاعات لازم را راجع به قطر داریم. آنها را از فوساتی گرفته تا بازیکنان می شناسیم. البته یک مربی نمی تواند آنطور که باید در چند ما برای یک تیم معجزه کند. به هر حال ما به خوبی می دانیم حتی چه بازیکنانی برای قطر فردا بازی خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که برد قطر مقابل ایران کار را برای شما سخت می کند، بیان داشت: مسلما کسب پیروزی سرنوشت را برای هر کسی عوض می کند. امیدوارم وقتی شما از برد صحبت می کنید، سمت و سوی شما تیم ملی ایران باشد. ما در تیم ملی ایران همیشه یک هدف را در ذهن داریم و سعی می کنیم در 90 دقیقه بهترین تیم زمین باشیم. هر موقع به این برسیم، می توانیم پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به صحبت های فوساتی پیرامون خود خاطرنشان کرد: من اینگونه صحبت ها را هیچ وقت انجام ندادم. اگر فوساتی مربی باتجربه ای باشد، هیچ وقت اینطور نمی گوید. من هیچ وقت چنین صحبتی نداشتم و بگذارید او هر طور که دوست دارد صحبت کند.

وی درباره اتفاقات بازی رفت و اینکه مثل آن مسابقه کار می کنید، گفت: جزییات مهمی در فوتبال هست و سرنوشت بازی را رقم می زند. اینکه هر تیمی بیشتر گل بزند، برنده می شود. فوتبال ورزش ساده ای هست که باید بهتر دفاع کنید و بهتر حمله کنید. البته در عین حال هم فوتبال پیچیده است چون شاید هر تیمی که بهتر است، برنده نشود.

کی روش درباره برداشت خودش به عنوان یک مربی باتجربه اروپایی از فوتبال آسیا و غرب آسیا گفت: این سوال بسیار پچیده است و در روز قبل از بازی نمی توانم به مقایسه فوبتال آسیا و با آمریکای جنوبی و اروپایی بپردازم. فقط این را بگویم که ما راهکاری لازم را در آسیا مثل اروپا نداریم. خیلی زمان نیاز است که ما بتوانیم به آنجا برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ایران در جام جهانی موفق نشده، گفت: من باید بگویم که علت اصلی این موضوع به تجربه بازیکنان برمی گردد. در آمریکای جنوبی برزیل و آرژانتین هر هفته تیم های باشگاهی بازی می کنند و سنگین است. در آسیا و مثلا ایران اینطور نیست. استقلال و پرسپولیس با هم بازی می کنند و 3 ماه مسابقات فروکش می کند. در قطر نیز همینطور است و بعد از بازی الریان و السد چنین اتفاقی می افتد. در جام جهانی ما این تفاوت سطح را در بازی اول و دوم با نیجریه و آرژانتین شاهد بودیم.در حال حاضر فقط ما بر قوانین فیفا و روزهای فیفا کار می کنیم. برخی مسائل در ایران و آماده سازی ما تغییر کرد. البته 50 درصد بازیکنان ما در اروپا بازی می کنند و ما سعی کردیم به جای آمدن آنها به تهران و سپس قطر، مستقیما به قطر بیایند تا طراوت بیشتر باشد.

کی روش خاطرنشان کرد:تا جایی که من متوجه شدم، فوساتی اینجا آمده و صحبت های تندی را انجام داده است و درباره حرف هایی که من نزدم، حرف زده است. در درجه اول اصلا او نباید اینطور صحبت می کرد چون بازی مهمی در راه جام جهانی در پیش داریم و هر 2 تیم باید با روحیه فیرپلی به این بازی نگاه کنند. صحبت هایی که او باید منعکس می کرد، حقایقی بود که من گفته بودم و تبریک گفته بودم به قطر که توانسته است جام جهانی را به آسیا برگرداند. من بار دیگر هم به مردم و رهبران قطر تبریک می گویم. وقتی یک مربی فوتبال با سن من با بیش از 36 سال سابقه به قطر می آید و می بیند که چقدر مربیان بین المللی در فوتبال پایه کار می کنند، فقط یک جمله می توانند بگویند و تشکر می کنند. امیدوارم فوساتی این صحبت ها را بشنوند و فردا تبریک های من به قطر را تاکید کنند. برای همین هم من برای آنها آرزوی موفقیت می کنم چون استحقاق رهبرها و مردم قطر از این بیشتر است اما نه با نتیجه نگرفتن ایران.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش:یک مربی نمی تواند معجزه کند/فوساتی نباید آن حرف ها را می زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..