تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعاهای واهی سعد حریری علیه ایران

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، نخست‌وزیر لبنان با تاکید بر عمیق بودن روابطش با عربستان، ادعاهایی واهی علیه ایران و دولت سوریه مطرح کرد.

سعد حریری نخست‌وزیر لبنان، در مقاله‌ای که روزنامه الاهرام مصر آن را منتشر کرده است، مدعی شد که دولت سوریه و ایران از مذاکرات حل بحران سوریه سوء استفاده می‌کنند تا اوضاع میدانی در سوریه را به نفع خود تمام کنند.

وی همچنین مدعی شد که دمشق و تهران دلیل ادامه جنگ در سوریه هستند.

نخست‌وزیر لبنان در بخش دیگری از این مقاله با بیان اینکه او با سلاح حزب‌الله مخالف است، گفت: جریان المستقبل مخالف هرگونه سلاح غیر از سلاح ارتش و دولت لبنان است.

حریری مدعی شد که سلاح حزب‌الله از جمله عوامل اصلی اختلافات داخلی و ضعف دولت لبنان است.

وی با بیان اینکه لبنان خواستار حل موضوع سلاح‌‌ از طریق گفتگوی ملی است، تاکید کرد: گفتگو با حزب‌الله ادامه دارد و ما جلسات را در هیئت دولت ادامه می‌دهیم.

حریری در خصوص امکان دیدار با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله گفت: معتقدم که شرایط برای این دیدار مناسب نیست.

نخست‌وزیر لبنان درباره سؤالی در خصوص رابطه خود با عربستان گفت: روابط سعد حریری با مسئولان عربستان جای هیچگونه شک و تردیدی نیست و همه از عمیق بودن این روابط و مستحکم بودن آن آگاه هستند.

وی در خصوص تعلیق کمک‌های عربستان به ارتش لبنان مدعی شد که این امر به دلیل حمله برخی از طرف‌های لبنانی به عربستان و مسئولان این کشور است و مساله سفر من به ریاض به برنامه‌های دو دولت لبنان و عربستان مرتبط است، نه به چیز دیگر.

تسنیم

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعاهای واهی سعد حریری علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..