تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این کتابخانه نور طبیعی با پنجره دریافت میکند

نور طبیعی کتابخانه کتاب

فرهنگ یک ملت به عوامل متعددی بستگی دارد که کتاب خواندن یکی از مهم ترین آنهاست.جامعه ای که در آن کتاب خوانده نشود قطعاً از خیلی لحاظ فلج خواهد شد،چرا که خواندن کتاب از حسن های بسیار عالی بهره می برد.کتابخانه ها باید در هر کشوری جدی گرفته شوند که البته جدی هم گرفته میشود و اقدامات مهمی در این خصوص صورت میگیرد.

برای تامین نور این کتابخانه با وجود دیوار‌های سنگی به پنجره نیازی نیست.

در سراسر جهان کتابخانه های فوق العاده زیبایی وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند.کتابخانه ای که در این گزارش مشاهده می کنید متفاوت بودن خود را مدیون خوش سلیقگی در انتخاب جنس  سنگی است که برای ساخت دیوار هایش از آن استفاده شده و علاوه بر زیبایی، آن را از وجود پنجره بی نیاز کرده است.

این کتابخانه در دانشگاه ییل ایالات متحده وجود دارد.وجه تمایز این مکان با کتابخانه‌های دیگر در این است که هیچ پنجره‌ای در آن تعبیه نشده است، یا بهتر است بگوییم که نیازی به وجود پنجره در این کتابخانه نیست، زیرا تمام دیوارهایش از سنگ مرمر شفاف ساخته شده که به راحتی نور را از خود عبور میدهند و روشنایی کافی برای مطالعه کتاب فراهم می‌شود.برای تماشای این کتابخانه از نماهای مختلف با ما همراه باشید.

نور طبیعی کتابخانه کتاب نور طبیعی کتابخانه کتاب نور طبیعی کتابخانه کتاب نور طبیعی کتابخانه کتاب نور طبیعی کتابخانه کتاب نور طبیعی کتابخانه کتاب نور طبیعی کتابخانه کتاب نور طبیعی کتابخانه کتاب نور طبیعی کتابخانه کتاب

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال شده در 2 فروردین 1396 توسط آقای واحدی با موضوع عمومی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این کتابخانه نور طبیعی با پنجره دریافت میکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..