تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوروز با چاشنی مفقودی

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، شاهین فتحی به عملیات برف و کولاک طی 3 روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: 12 استان آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، کرمان، کردستان، گیلان و لرستان متاثر از برف و کولاک بودند که در 26 محور امدادرسانی صورت گرفته و 2 هزار و 700تن نیز خدمات امدادی دریافت کردند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 202 نفر و رهاسازی 401 دستگاه خودرو از برف، گفت: این عملیات با مشارکت 40 تیم عملیاتی شامل 134 امدادگر و نجاتگر انجام شده و 426 بسته غذایی و 90 تخته پتو نیز میان مسافران در راه مانده توزیع شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در 11 استان متاثر، گفت: طی سه روز گذشته یک هزار و 340 تن از هموطنان در استان‌های ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان و هرمزگان از خدمات امدادی بهره مند شده اند.

وی گفت: بر این اساس یک هزار و 340 تن از هموطنان در استان از خدمات امدادی بهره مند شده و 31 تن نیز نجات یافته اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مفقود شدن 4 نفر در سیل استان بوشهر در شهرستان دیر اشاره و خاطرنشان کرد: 83 تیم عملیاتی متشکل از 317 امدادگر و نجاتگر نسبت به ارائه خدمات امدادی به هموطنان در این استان‌ها اقدام کردند.

به گفته وی، امدادگران علاوه بر تخلیه آب از 198 واحد مسکونی با به کارگیری 32 دستگاه پمپ و لجن کش، به 17 تن خدمات سرپایی ارائه داده و 187 نفر را نیز اسکان اضطراری دادند. همچنین 71 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و 32 دستگاه چادر، 410 تخته پتو، 123 تخته موکت، 211 کیلوگرم نایلون و 900 قوطی کنسروجات نیز میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است و امدادرسانی در فارس و کرمان ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوروز با چاشنی مفقودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..