تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




95 درصد ظرفیت هتل ها تکمیل شد

احمدرضا مصور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: از این تعداد مسافر 38 هزارو 250 نفر در مدارس آموزش و پرورش ، 43 هزارو 865 نفر در منازل استیجاری و 6 هزارو 454 نفر در کمپ باغ فدک اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه دیشب  17 هزارو 300 مسافر در هتل ها و مهمانپذیرها اسکان داده شدند که 95 درصد ظرفیت اقامتی این مراکز را تکمیل کرد، افزود: هزارو 131 مسافر هم در خوابگاه ها و فرهنگسراهای اصفهان ساکن شدند.

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت این ستاد از روز پنجشنبه 26 اسفند تا صبح امروز 272 هزار مسافر در اصفهان اسکان داده  شده اند، خاطرنشان کرد: تعداد مسافران اسکان داده شده نوروزی در 24 گذشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال در اصفهان افزایش 4 برابری را نشان می دهد.

وی ظرفیت اسکان مسافران در این کلانشهر را 150 هزار مسافر اعلام کرد و گفت: در تعطیلات نوروزی پارسال یک میلیون و 100 هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند.

مصور افزود: اجرای بیش از 160 طرح زیباسازی و 16 هزار متر دیوار نگاره های شهری برای میزبانی از مسافران، حال و هوای تازه‌ای به نصف جهان بخشیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «95 درصد ظرفیت هتل ها تکمیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..