تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراجعه ۲۳۹ نفر از مسافران به ایستگاههای جاده ای سلامت قزوین

محمدحسن ارداقیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۳۹ نفر از مراجعین جاده ای به ۵ ایستگاه سلامت برپا شده در ۵ نقطه استان «درعوارضی های شماره ۲، ۳، ۴ و پایگاههای آوج و شامی شاپ» مراجعه و خدمات لازم را شامل خدمات پزشکی سرپایی، داروهای اولیه مورد نیاز و یا راهنمایی به اولین مرکز بهداشتی درمانی را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: کل ماموریتهای به انجام رسیده در فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین پس از آغاز سفرهای نوروزی یعنی از ۲۵ اسفند ماه ۹۵ تا امروز دوم فروردین ۹۶، ۱۰۲۳ مورد بوده است که از این تعداد ۲۱۲ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۸۱۱ ماموریت نیز شامل سایر موارد بوده است.

ارداقیان یادآور شد: در ماموریت های مربوط به سوانح جاده ای و ترافیکی استان قزوین در این ایام، ۱۷۱ تن از هم وطنانمان مصدوم و به بیمارستانهای استان اعزام شدند که متاسفانه ۵ تن در حین تصادف جان خود را از دست داده بودند.

طبق اطلاعات کسب شده از روز ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۵ تا دوم فروردین ۱۳۹۶، ۹۰۱۸ تن به اورژانس بیمارستانهای استان قزوین مراجعه و خدمات درمانی لازم را دریافت کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراجعه ۲۳۹ نفر از مسافران به ایستگاههای جاده ای سلامت قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..