تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلکسیون بهاری بندهای اپل واچ معرفی شد

کلکسیون بهاری بندهای اپل واچ معرفی شد

اپل ساعاتی پیش از بندهای جدیدی برای ساعت های هوشمند خود رونمایی کرد. این بندها در مجموعه بهاری 2017 برای اپل واچ قرار می گیرند. این مجموعه مدل های جدیدی را برای مدل نایکی اسپرت و هرمس می آورد. با تک شات همراه باشید.


مشتریان حالا می توانند بندهای اسپرت را در سه رنگ جدید و بند های نایلن را در شش رنگ جدید بخرند. اپل همچنین مدل کلاسیک Buckle را نیز با طراحی جدید بروزرسانی کرده است.


همچنین، مجموعه بندهای هرمس اپل در دو اندازه 38 و 42 میلی متری بروزرسانی شده است. اپل در عین حال گفته که قصد دارد بندهای نایکی را به طور جداگانه و مستقل به فروش برساند. این در حالی بود که مشتریان قبلا مجبور بودند یک ساعت جدید را همراه با بند آن بخرند.


اپل تصمیم گرفته فروش ساعت های هوشمند به صورت باندل شده با بندهای چرم و نایلون را متوقف کند. همه این بندها تا چند روز دیگر در وب سایت اپل و فروشگاه های این شرکت در سراسر جهان قابل خریداری خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلکسیون بهاری بندهای اپل واچ معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..