تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:آمادگی جمعیت هلال احمر خوزستان جهت مشارکت در طرح مقابله با ریزگردها

چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 14:432017-03-22سياسي

- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:آمادگی جمعیت هلال احمر خوزستان جهت مشارکت در طرح مقابله با ریزگردها" مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در حاشیه بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ابتدا به معضل ریزگردها اشاره کرد و پس از آن با بیان پیشنهاداتی در این راستا، بیان کرد: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های جمعیت هلال احمر، امدادگران و داوطلبان کمک شایانی به برطرف کردن این معضلات می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبهداشت نیوز، دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان چندسالی است میزبان مهمانان ناخوانده ای به نام ریزگرد ها است، باید در رفع آن اقدام نماییم، لذا این معضل بسیارحاد با تاثیرات منفی بر سایر خدمات استان مشکلاتی را به بار آورده است، که از سویی تهدید و از سوی دیگر فرصتی مناسب برای استان است.

وی افزود: از این جهت که دولتمردان و تمام مسوولان استان علی الخصوص مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به استان خوزستان پیدا کرده اند که خود زمینه ساز توجه ویژه به استان شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: امید می رود هلال احمر با کمک سازمان های مردم نهاد بتواند در کنار مردم در خصوص تسکین مشکلات با برنامه ریزی مناسب همچنین همکاری مسوولان ذیربط به این معضلات پایان دهد.

دکتر خدادادی لازمه ی اتمام مسئله ی ریزگردها را با توجه به شرایط فعلی، نگاه توسعه یافته دانست و گفت: از فرصت به دست آمده در خصوص زیر ساخت های استان و حل مشکلات استفاده کنیم تا با کارشناسی لازم و برنامه ریزی مناسب منطقه ی 300 هزار هکتاری را در مرحله ی اول فرصتی برای ایجاد اشتغال با کاشت نهال های مناسب اقدام به عمل آوریم، می شود قرارداد های چند ساله را با پیمانکاران منعقد کرد که برای داشت آن ها از جوانان استفاده لازم را برد.

وی با در خواست از نمایندگان مجلس بیان کرد: معضل ریزگردها فرصت تاریخی برای استان است و باید بودجه ای متناسب با شرایط فعلی استان و در شان مردم شهید پرور در مجلس تصویب شود و بتوانیم از کمک های ملی و بین الملی استفاده لازم را ببریم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان همچنین رفع مشکلات استان را نیاز به توجه ویژه از سوی اصحاب رسانه شمرد و افزود: رفع معضل ریزگرد ها تنها با یاری و کمک اصحاب رسانه است تا در موعد مذکور با کارشناسان ذیربط مصاحبه های لازم را انجام دهند، نکته نظر ها را اعلام و طرح هایی که بیان می شود در اذهان عمومی به موقع اعلام کنند، تا نقاط ضعف وقوت آن بررسی شود و دست به کارهای غیرکارشناسی نزنند.

دکتر خدادادی با تاکید بر حضور سازمان های مردم نهاد در انجام امور مهم اجتماعی، خاطر نشان کرد: مردم و داوطلبان بومی استان که بسیار راحت تر می توانند به کار گرفته شوند به سازمان هلال احمر مراجعه کنند تا بتوانند هم در زمینه سازی این توسعه و تدوام آن اقدامی را به عمل رسانند.


کلید واژه ها: جمعیت هلال احمر - هلال احمر - خوزستان - استان - ریزگرد - جمعیت - ریزگردها - هلال - مشکلات - معضل - برنامه ریزی - مدیر - مدیرعامل - مقام معظم رهبری - نمایندگان مجلس - مسافران نوروزی - برنامه - مردم - رسانه - شرایط - اصحاب - پیمانکاران - خبرنگاران - مردم نهاد - دکتر - مجلس - قرارداد - مسافران - بهداشت - تاریخی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:آمادگی جمعیت هلال احمر خوزستان جهت مشارکت در طرح مقابله با ریزگردها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..