تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلات رقیب پرسپولیس تمام شد

چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 14:432017-03-22ورزشي

تیم الریان با دستور میشاییل لادروپ، سرمربی دانمارکی از فردا تمرینات خود را رسما آغاز خواهد کرد.

- الریانی ها که 5 بازیکن خود را در تیم ملی قطر می بینند، بعد از رقابت سخت مقابل پرسپولیس به تعطیلات رفته بودند اما دوباره از فردا کار خود را برای حضور جدی در رقابت های لیگ قطر و لیگ قهرمانان آسیا آغاز می کنند.

در شرایطی که میشاییل لادروپ از کمبود استراحت و برنامه فشرده تیمش راضی به نظر نمی رسد، آنها باید خود را آماده دو دیدار دشوار مقابل السد در ورزشگاه جاسم بن حمد در لیگ قطر و پرسپولیس در قهرمانان آسیا کنند.

الریان بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا امید زیادی به موفقیت در این رقابت ها دارد اما پرسپولیس در خانه تیم ترسناکی است و امیدوار است شکست در قطر را با یک برد جبران کند.


کلید واژه ها: پرسپولیس - قهرمانان آسیا - لیگ قهرمانان آسیا - قهرمانان - لیگ قهرمانان - الریان - تعطیلات - لیگ قطر - آسیا - تیم ملی قطر - دانمارکی - امید - استراحت - ورزشگاه - تیم ملی - موفقیت - برنامه - دیدار - خانه - شکست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلات رقیب پرسپولیس تمام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..