تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوپز جای دوست قدیمی کی روش را پر کرد

چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 14:432017-03-22ورزشي

مربی جدید دروازه بان های تیم ملی جانشین دوست قدیمی کی روش شده است.

​​​​​​​ - الکساندر لوپز مربی جدید دروازه بان های تیم ملی است که جانشین گاسپار دوست صمیمی کی روش شده و وظیفه دارد  تا سه دروازه بان تیم ملی را برای بازی های پیش رو آماده کند.

لوپز که از نظر سنی جوان تر از گاسپار به نظر می رسد، در دوحه به اردوی تیم ملی اضافه شد و سه شنبه اخباری، بیرانوند و مظاهری را تمرین داد تا روز پنجشنبه اولین نمایش  شاگردان او برابر قطر را مشاهده کنیم.

در اولین جلسه تمرینی دروازه بان های تیم ملی زیر نظر لوپز به نظر می رسد که او نیز به بیرانوند برای دیدار برابر قطر علاقه دارد و احتمالا در  دیدار بعدی تیم ملی نیز او درون دروازه خواهد ایستاد.

عکس: امیرحسین خیرخواه
کلید واژه ها: تیم ملی - دروازه بان - دروازه - کی روش - بیرانوند - اردوی تیم ملی - جانشین - دیدار - قدیمی - اولین - مربی - شنبه - جدید - نمایش - وظیفه - دوحه - بازی - جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوپز جای دوست قدیمی کی روش را پر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..