تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستبند پلیس بر دستان سارقان خودروهای خارجی در پلدشت

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1396/01/02 شناسه خبر: 1069024

فرمانده انتظامی پلدشت از دستگیری سارقان خودروهای خارجی در پلدشت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، سرهنگ میر حیدر شفیعی  گفت: ماموران انتظامی پلدشت طبق اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی افرادی با هویت های معلوم شدند که اقدام به ورود غیر مجاز خودروهای سواری بنز فاقد اصالت و با جعل اسناد و پلاک از مرز می کردند.


وی تصریح کرد: ماموران طبق هماهنگی های به عمل آمده خودروی فوق را در حین ورود به کشور شناسایی و توقیف کردند.


فرمانده انتظامی پلدشت افزود: ارزش خودروی مذکور دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است ودر بازرسی های اولیه خودرو انواع اسناد جعلی با مهر دفترخانه، انواع چک های بانکی، سویچ خودروهای گرانقیمت کشف و ضبط شد.

به گفته وی در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و در بازجویی مقدماتی به چندین فقره از وارد کردن غیر مجاز خودروهای خارجی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و خودرو مذکور روانه پارکینگ شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستبند پلیس بر دستان سارقان خودروهای خارجی در پلدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..