تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحصیل بیش از 9 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد

تحصیل بیش از 9 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه آزادحسین ابراهیمی مدیر بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فعالیت این دانشگاه در راستای بین المللی شدن، اظهار داشت: دانشگاه آزاد با معاونت وزارت علوم جلسات متعددی را برگزار کرده و در این زمینه یک برنامه ۱۰ ساله توسعه را تنظیم و سال ۹۵ شروع این برنامه بوده و هدف از انجام آن توسعه بیشتر دیپلماسی علمی و تعاملات بین المللی است.
 
وی بیان کرد: دانشگاه آزاد در جهت جذب دانشجوی خارجی رتبه دوم را در بین کل دانشجویان کشور دارد و در این میان تعداد ۹ هزار دانشجوی غیر ایرانی در واحدهای دانشگاهی و دفاتر برون مرزی مشغول به تحصیل هستند.
 
ابراهیمی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ۵ شعبه در کشورهای خارجی دارد و دو دفتر کشورهای آلمان و ایتالیا با هدف همکاری‌های علمی دانشگاه آزاد با دانشگاه برتر دو کشور راه اندازی کرده است.
 
وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با مراکز علمی معتبر دنیا همکاری‌های خوبی دارد و همچنین در انجمن‌های بین المللی حضور فعال دارد.
 
وی تاکید کرد: برنامه مدونی در زمینه آموزش و تجمیع واحدهای دانشگاهی تحت عنوان شبکه بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی در پیش داریم که از نتایج آن تبادل بیشتر دانشجو و تعاملات علمی است.
 
ابراهیمی متذکر شد: یکی از برنامه‌های جدی دانشگاه آزاد رسیدن به رتبه اول کشور در زمینه جذب دانشجوی خارجی و افتتاح دو شعبه دیگر در کشور عراق و عمان است.
 

وی گفت: در حال حاضر در ۵ کشور افغانستان، لبنان، انگلیس، امارات و عراق دانشگاه آزاد شعبه دارد و در راستای تعاملات بیشتر فرهنگی و توسعه طرح‌های پژوهشی شرکت‌های دانش‌بنیان دفاتری را در کشورهای آلمان و ایتالیا راه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحصیل بیش از 9 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..