تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع متفاوت سینمای ایران در سال ۹۶

فرهنگ > سینما - ایسنا نوشت: رئیس انجمن پخش‌کنندگان فیلم، فروردین سینمای ایران را متفاوت و خاص‌تر از سال گذشته ارزیابی کرد.

علی سرتیپی رئیس انجمن پخش‌کنندگان فیلم ضمن اشاره به این که فروردین سینمای ایران متفاوت و خاص‌تر از گذشته است گفت: «ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که فروش فیلم‌های سینمایی روی پرده، در اسفند سال ۹۵ نسبت به مدت زمان مشابه، رشد خوبی داشته و تعداد مخاطبان آن‌ نیز بیشتر از قبل بوده است.»

او اظهار کرد: «سینمای ایران در سال جدید آغاز خوب و امیدبخشی داشته است. به طوری که فیلم‌ها در ابتدای سال نسبت به سال پیش، فروش بیشتر و بهتری داشته‌اند. این درحالی است که در نوروز امسال، فیلم‌ها هیچ تبلیغات ماهواره‌ای نداشته‌اند و صدا و سیما به تبلیغ آن‌ها کمک کرده است که امیدواریم این روند همچنان در سال ۹۶ ادامه داشته باشد.»

«یک روز به خصوص»، «ماجرای نیمروز»، «آباجان»، «گشت۲»، «خوب، بد،جلف» و «سه دیوانه» فیلم‌های در حال اکران سینمای ایران هستند و سرتیپی گفت در چند روز آینده آمار فروش و مخاطبان فیلم‌ها را اعلام خواهد کرد.

58242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع متفاوت سینمای ایران در سال ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..