تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوی تیم ملی هاکی مردان بزرگسال در گرگان برگزار می شود

محمدعلی طبرسا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوی آماده سازی از پنجم فروردین ماه آغاز می شود و ملی پوشان به مدت یک هفته زیر نظر مربیان تمرینات خود را برگزار خواهند کرد .
وی بیان کرد : اسفندیار صفایی سرمربی گلستانی تیم ملی برای برگزار این اردو، علاوه بر ملی پوشان سایر استان ها از سیدمحمد قریشی رودبارکی، نویدطاهری راد و آرمین بابایان از گلستان نیز دعوت کرده است.
به گزارش ایرنا، تیم ملی هاکی ایران خود را برای حضور در هفتمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی 2018 که از 4 تا 8 اردیبهشت ماه با حضور 10 تیم در قطر برگزار می شود، آماده می کند.
طبرسا به برنامه های این هیات برای توسعه هاکی در شهرهای گلستان نیز اشاره کرد و گفت: هم اینک هاکی به صورت جدی و حرفه ای در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن پیگیری می شود و تلاش برای توسعه آن در دیگر شهرها نیز ادامه دارد.
وی بیان کرد: توسعه هاکی استان با حضور در لیگ برتر، میزبانی از اردوی تیم های ملی زنان و مردان و برگزاری دوره های آموزش مربیان و داوران از برنامه های بلندمدت این هیات است.
3091/1860
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوی تیم ملی هاکی مردان بزرگسال در گرگان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..