تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع موقت فعالیت سامانه ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در خراسان رضوی

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی عصر چهارشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: ارتباط این سامانه حوالی ساعت 13 امروز با مرکز قطع شد و هم اکنون امکان ثبت نام از داوطلبان وجود ندارند.
سید مسعود محولاتی افزود: پهنای باند اینترنتی در خراسان رضوی مشکلی ندارد و بر اساس اعلام مسئولان مربوطه در تهران به دلیل بروز برخی مشکلات سامانه در حال اصلاح و ویرایش است.
وی ادامه داد: با توجه به اعلام مرکز این مشکل به سرعت رفع و بر اساس وعده داده شده تا ساعتی دیگر سامانه دوباره فعال می شود.
دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: زمان ثبت نام از هشت تا 16 عصر تعیین شده است لذا افراد می توانند بعد از رفع مشکل برای ثبت نام اقدام کنند.
طی دو روز گذشته دو هزار و 317 نفر در خراسان رضوی داوطلب نامزدی انتخابات شوراها شده اند. از این تعداد 644 نفر برای شوراهای شهری و هزار و 851 نفر برای شوراهای روستایی ثبت نام کرده اند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع موقت فعالیت سامانه ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..