تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رامین رضاییان و دردسر جدید | به دنبال رضایتنامه پرسپولیس؟

رامین رضاییان ، بازیکن اخراجی پرسپولیس اگر بخواهد برای فصل بعد به الشحانیه برود باید دنبال رضایتنامه اش باشد.

رامین رضاییان

رامین رضاییان و پرسپولیس این روزها دوباره به در بسته خورده‌اند. رامین همانقدر که برای تیمش تاثیرگزار است، در طول این یک سال حاشیه‌ساز هم بوده است.

 ابتدای فصل ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و بعد از بازگشت دوباره برای بازی در پیراهن پرسپولیس صبر زیادی کرد و چالش‌های زیادی را با برانکو پشت سر گذاشت.

رامین رضاییان

او بعد از ورود به ترکیب جای خودش را تثبیت کرد، ولی دوباره طی اتفاقاتی که در دبی افتاد، برانکو تصمیم ایوانکوویچ به اخراج او گرفت.

حالا همانطور که بحث بازگشت رامین در ادامه فصل مشخص نیست، تکلیف او برای فصل بعد هم معلوم نیست.

رضاییان بعد از اینکه از ترکیه برگشت با پرسپولیس قرارداد دو ساله بست. این روزها هم شایعاتی مبنی بر این شنیده می‌شود که اگر جایی در پرسپولیس فصل بعد نداشته باشد، راهی قطر خواهد شد و در کنار مهرداد پولادی و رحیم زهیوی برای تیم الشحانیه بازی کند. اما به واسطه قرارداد دو ساله ای که امضا کرده است، اگر تصمیم به انجام چنین کاری بگیرد باید دنبال رضایت‌نامه از باشگاه باشد.

جام نیـوز

اخبار مرتبط:

پست جديد رامين رضاييان +عکس

تیپ متفاوت رامین رضاییان برای مذاکره با پرسپولیس +عکس

وقتی رامین رضاییان خودش را با رونالدو مقایسه کرد!+تصاویر

واکنش ترسناک رامین رضاییان بعداز برد"پرسپولیس" + عکس

مبلغ قرارداد نجومی طارمی ، رضاییان و کامیابی نیا مشخص شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رامین رضاییان و دردسر جدید | به دنبال رضایتنامه پرسپولیس؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..