تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به جای دستاورد تراشی برای رفع مشکلات مردم همت کنید/ عملکرد دولت در بسیاری از زمینه‌ها با واژه آشنای «تقریبا هیچ» قابل توصیف است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی خراسان جنوبی به مناسبت حضور رئیس جمهور در این استان بیانیه‌ای را صادر و تاکید کرد: به برخی مسئولین چه در سطح کشور و چه در سطح استان خراسان جنوبی توصیه می‌کنیم در این چند ماه باقیمانده به‌جای دستاورد تراشی برای دولت تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم ایران به‌خصوص ملت شریف خراسان جنوبی قرار دهید.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما اعضای مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان خراسان جنوبی به‌عنوان بخشی از بدنه جنبش دانشجویی مسلمان به آقای روحانی توصیه می‌کنیم که این چند ماه باقی‌مانده از دولت خود را بدون توجه به خارج و با تکیه بر جوانان ایرانی صرف خدمت به مردم کند تا به چشم ببینند که همت و پشتکار جوانان ایرانی و اتکا به توان داخلی چگونه می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

به گزارش فارس، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

«به‌گونه‌ای حرف بزنید که اگر خرداد سال آینده نوار حرف های امروز شما را پخش کردند شرمنده نشوید و با بهانه‌گیری گردن این و آن نیندازید.» رهبر انقلاب-14 خرداد 1392

حال که به‌روزهای آخر عمر دولت یازدهم نزدیک می‌شویم بار دیگر شاهد حضور آقای روحانی در خراسان جنوبی هستیم.

متأسفانه در چهار سال اخیر در بسیاری از حوزه‌ها شاهد عملکرد مناسبی از سوی دولت آقای روحانی نبودیم. قرار بود آقای روحانی باتدبیر و امید به حل مشکلات مردم بپردازد، 100 روزه تحول اقتصادی ایجاد کند، چرخ کارخانه‌ها را بچرخاند و کشور را از رکود خارج کند، اما حال که چهار سال عمر این دولت به پایان نزدیک می‌شود، در بسیاری از زمینه‌ها عملکردش با واژه‌ی آشنای «تقریباً هیچ» قابل توصیف است.

دولت یازدهم متأسفانه در ابتدا با دادن وعده‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و به‌خصوص اقتصادی بر سرکار آمد اما حال که به‌روزهای پایانی خود نزدیک شده است بهتر است به‌جای توجیه عملکرد ضعیف خود به ملت شریف ایران و مردم خراسان جنوبی توضیح دهد که چرا در چهار سال گذشته به بسیاری از وعده‌های خود عمل‌نکرده است.

متأسفانه وعده‌های داده‌شده در خراسان جنوبی نیز بسیار بوده اما خیلی کم، رنگ عمل به خود گرفته است. قرار بود خراسان جنوبی به راه‌آهن سراسری متصل شود، قرار بود خط لوله‌ی چند صد کیلومتری برای حل مشکل آب‌کشیده شود، قرار بود راه‌های استان را بزرگراه کنند و ده‌ها قرار دیگر اما حال که به پایان عمر دولت یازدهم رسیده‌ایم بسیاری از این وعده‌ها به مردم این استان در حد حرف باقی‌مانده است.

به برخی مسئولین چه در سطح کشور و چه در سطح استان خراسان جنوبی توصیه می‌کنیم در این چند ماه باقیمانده به‌جای دستاورد تراشی برای دولت تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم ایران به‌خصوص ملت شریف خراسان جنوبی قرار دهید.

توصیه دیگر به دولتمردان یازدهم پرهیز از حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد است. دولتمردان به‌جای این‌که هر از چند گاهی با اظهارنظرهای بی‌مورد چه در سطح استان و چه در سطح کشور فضا را متشنج کنند به فکر حل مشکلات اساسی مردم باشند. علاوه بر این با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری لازم است که دولتمردان محترم در اظهارنظرهای خود دقت لازم را داشته باشند چراکه در این بازه‌ی زمانی حساس هرگونه اظهارنظری که موجب اخلال در برگزاری انتخابات و یا کاهش مشارکت ملت ایران شود نابخشودنی است.

ما اعضای مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان خراسان جنوبی به‌عنوان بخشی از بدنه جنبش دانشجویی مسلمان به آقای روحانی توصیه می‌کنیم که این چند ماه باقی‌مانده از دولت خود را بدون توجه به خارج و با تکیه بر جوانان ایرانی صرف خدمت به مردم کند تا به چشم ببینند که همت و پشتکار جوانان ایرانی و اتکا به توان داخلی چگونه می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

والعاقبه للمتقین

مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان خراسان جنوبی :

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند، بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند،  بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، جامعه اسلامی، دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند، بسیج دانشجویی آموزشکده ابن حسام بیرجند و 46 رده بسیج دانشجویی در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی»

انتهای پیام/

http://fna.ir/T8D7WI



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به جای دستاورد تراشی برای رفع مشکلات مردم همت کنید/ عملکرد دولت در بسیاری از زمینه‌ها با واژه آشنای «تقریبا هیچ» قابل توصیف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..