تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحاد گروهی از هنرمندان هالیوود و فعالان حقوق مدنی برای جمع آوری کمک و مبارزه با ترامپ

ساعت24-گروهی از هنرمندان هالیوود و فعالان مدنی عضو اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در تدارک اجرای برنامه ای برای جمع آوری کمک های مالی برای مبارزه با ترامپ و سیاست های وی هستند.

به گزارش ساعت 24 این گروه که از جمله تام هنکس هنرپیشه برنده جایزه اسکار و آلک بالدوین از اعضای فعال هنری آن هستند قرار است با مشارکت در یک برنامه تل تون که با استفاده از شبکه های اجتماعی و برخی شبکه های تلویزیونی انجام خواهد شد قصد دارند کمک های مالی برای مبارزه با سیاست های دونالد ترامپ اجرا کنند.برنامه تل تون که به برنامه تلویزیونی طولانی گفته می شود که هنرمندان و افراد مشهور در آن مشارکت می کنند برای جمع آوری پول برای یک هدف خاص ساعت ها طول می کشد و حتی برای روز ها می تواند ادامه داشته باشد.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا یا ACLU از هنگام روی کار آمدن دونالد ترامپ فعالیتش گشترش یافته و تعداد اعضای آن نیز با سرعت زیادی افزایش یافته که براساس گزارش مسئولان آن اعضای آن در حال حاضر به یک و نیم میلیون نفر رسیده است.این گروه هنگام امضای قانون منع ورود اتباع خارجی از جمله اتباع ایرانی به آمریکا فعالیت گسترده ای داشت و وکلایی برای کمک به کسانی که در فرودگاه های این کشور با مشکلات روبرو می شوند به همه فرودگاه های مهم این کشور اعزام کرده بود تا به مسافران ورودی به آمریکا که با قانون مورد حمایت دولت ترامپ با مشکلاتی روبرو شده اند کمک کنند.

این گروه علاوه براین حرکت های اعتراضی و تظاهرات مختلف را در گوشه و کنار آمریکا علیه سیاست های ناقض حقوق مدنی در آمریکا برپا کرده و می کند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحاد گروهی از هنرمندان هالیوود و فعالان حقوق مدنی برای جمع آوری کمک و مبارزه با ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..