تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود سریال دیوار به دیوار

دانلود سریال دیوار به دیوار

Download Serial Divar be divar

دانلود رایگان سریال جدید دیوار به دیوار با لینک مستقیم

قسمت 2 اضافه شد

دانلود سریال دیوار به دیوار لینک مستقیم

دانلود سریال دیوار به دیوار

دانلود سریال ایرانی دیوار به دیوار با کیفیت 1080P ,720P ,480P

دانلود سریال

مشخصات سریال :
سریال دیوار به دیوار محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به نویسندگی خشایار الوند تهیه‌کنندگی حمید رحیمی‌ نادی و کارگردانی سامان مقدم در 60 قسمت 40 دقیقه ای در ایام نوروز 96 هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می شود.

کارگردان:سامان مقدم
تهیه کننده: حمید رحیمی نادی

لیست بازیگران :
پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی شادمان، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، فرهاد آئیش، رویا تیموریان، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، مجید شهریاری، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری، اشپیتیم آرفی(بازیکن سابق پرسپولیس)

خلاصه داستان :

دیوار به دیوار سریال کمدی 60 قسمتی است که داستان پنج خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می‌ شوند که با هم زندگی کنند. این سریال به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی برای پخش از شبکه سه سیما آماده شده است. از نکات قابل توجه این سریال حضور اشپیتیم آرفی بازیکن سابق آلبانیایی تبار تیم پرسپولیس است.

لینک های دانلود :هر قسمت بعد از پخش برای دانلود قرار میگیرد

(دانلود قسمت 1 سریال دیوار به دیوار)

دانلود با کیفیت 480p

دانلود سریال

(دانلود قسمت 2 سریال دیوار به دیوار)

دانلود با کیفیت 480p

دانلود سریال

صحنه هایی از سریال دیوار به دیوار

سریال دیوار به دیوار

دانلود سریال دیوار به دیوار لینک مستقیم

سریال دیوار به دیوار

سریال دیوار به دیوار

سریال دیوار به دیوار


لینک کوتاه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود سریال دیوار به دیوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..