تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲۳ جایگاه سوخت در اردبیل دایر است/رشد مصرف سی ان جی

سید حجت مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از این تعداد ۶۲ جایگاه CNG و ۶۱ جایگاه سوخت مایع شامل بنزین و گازوئیل است.

وی با اشاره به آمادگی جایگاه‌های سوخت جهت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در خصوص میزان مصرف سوخت سال گذشته افزود: در سال گذشته میزان مصرف بنزین به نسبت سال ۹۴ یک درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به ثابت ماندن میزان مصرف نفت گاز اضافه کرد: میزان مصرف نفت سفید نیز به دلیل گازرسانی به روستاها ۱۶ درصد به نسبت سال ۹۴ کاهش یافته است.

به گفته مدنی میزان مصرف نفت کوره به دلیل مصرف کارخانه‌ها ۵۰ درصد افزایش دارد و همچنین میزان مصرف CNG به دلیل افزایش خودروها و ثبات مصرف بنزین شش درصد افزایش را نشان می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲۳ جایگاه سوخت در اردبیل دایر است/رشد مصرف سی ان جی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..