تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل تولید آیپد مینی 2 را متوقف کرد

اپل تولید آیپد مینی 2 را متوقف کرد

کمپانی اپل به تازگی مدلی جدید از تبلت های سری آیپد خود را که از نمایشگر 9.7 اینچی بهره می برد، رونمایی کرد. محصولی که از طراحی نسبتاً مشابهی با آیپد ایر 2 این شرکت برخوردار است و قرار است در دو مدل و با قیمت های 329 و 459 دلار روانه بازار شود.

اما از آن جایی که ورود محصولات جدید، فروش نمونه های قدیمی را تحت الشعاع خود قرار داده و به نوعی، آن ها را به حاشیه می راند، این شرکت تولید عضوی قدیمی متعلق به خانواده تبلت های خود را که آیپد مینی 2 نام داشت را متوقف کرد. با تک شات همراه باشید.

دوست‌داران برند اپل و بویژه تبلت های خاص این شرکت، حتماً به یاد دارند که آیپد مینی 2 برای اولین بار در سال 2013 رونمایی و به عنوان اولین تبلت آیپد مینی مجهز به نمایشگر رتینا روانه بازار شد. محصولی که اگرچه در ابتدا طرفداران زیادی را به خود جذب کرد اما رفته رفته و با ورود نمونه های جدید، به فراموشی سپرده شد و تنها مدل های محدودی از این تبلت در فروشگاه ها یافت می شد.

البته در این بین، اپل هم علاقه چندانی به تبلت های سری آیپد مینی از خود نشان نداد و بروزرسانی های چندانی را در این محصولات شاهد نبودیم به طوری که تنها تغییر ایجاد شده، اضافه کردن تاچ آی دی به آیپد مینی 3 بود.

در حال حاضر، آیپد مینی 4 به عنوان تبلت سری مینی موجود در بازار شناخته می شود و هنوز مشخص نیست که مدیران اپل، چه تصمیمی را برای این سری از تبلت ها در سر دارند. اما در این بین، برخی از منابع خبری ادعا کرده اند که به زودی، مدل جدیدی تحت عنوان آیپد مینی پرو عرضه خواهد شد که علاوه بر اندازه کوچک خود، از مشخصات قدرتمند سری پرو بهره می برد.

در هر حال، هنوز چند هفته ای تا زمان احتمالی رونمایی از تبلت های جدید اپل که گفته می شود در ماه آوریل معرفی خواهند شد باقی مانده و از این رو، می بایست منتظر خبرهای بعدی در روزهای آتی بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل تولید آیپد مینی 2 را متوقف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..