تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی بازی‌های Fallout 4 و Elder Scrolls V: Skyrim برای پشتیبانی ایکس‌باکس اسکورپیو منتشر خواهد شد

بروزرسانی بازی‌های Fallout 4 و Elder Scrolls V: Skyrim برای پشتیبانی ایکس‌باکس اسکورپیو منتشر خواهد شد

«تود هاورد» (Todd Howard)، تهیه‌کننده اجرایی شرکت بتسدا یکی از توسعه‌دهندگانی بود که در ویدیو تبلیغاتی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو که در E3 2016 نمایش داده شد، حضور داشت. این عمل ثابت کرد که بتسدا در حال کار برروی پروژه‌ای جدید برای کنسول جدید مایکروسافت است. مدتی بعد متوجه شدیم که این شرکت در حال کار برروی بروزرسانی Fallout 4 برای ایکس‌باکس اسکورپیو است. در ادامه با تک‌شات همراه باشید.

در یک مصاحبه، تود هاور اعلام کرد که بازی Skyrim: Special Edition را نیز برای کنسول اسکورپیو بروزرسانی خواهد کرد. این بازی و Fallout 4 برای پلی‌استیشن 4 پرو بروزرسانی شده‌اند و به نظر می‌رسد که بتسدا برای ارائه بروزرسانی این دو بازی برای کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو، زمان زیادی را صرف نکنند. 

هاورد گفت:

ما به تازگی بروزرسانی Fallout 4 برای پلی‌استیشن 4 پرو را به اتمام رساندیم. ما به این بروزرسانی‌ها در دنیای پی‌سی عادت کرده‌ایم. ما می‌توانیم بازی‌ها را بروزرسانی کنیم و کاربران به انجام این بازی ادامه دهند. کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو شرکت مایکروسافت نیز سال بعد عرضه خواهد شد و ما Fallout 4 و Skyrim را برای آن بروزرسانی خواهیم کرد. امیدواریم که این کنسول‌ها روحیه ادامه پشتیبانی بازی‌ها را در ما افزایش دهند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی بازی‌های Fallout 4 و Elder Scrolls V: Skyrim برای پشتیبانی ایکس‌باکس اسکورپیو منتشر خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..