تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاجیتک کیبورد مخصوص آیپد را معرفی کرد

لاجیتک کیبورد مخصوص آیپد را معرفی کرد

آیپد جدید اپل ساعاتی پیش رونمایی شد و اگرچه این تبلت 9.7 اینچی کم و بیش مدل بروزرسانی شده آیپد ایر 2 اپل است، اما به هر حال در برخی زمینه ها شاهد بهبود عملکرد آن هستیم. حال اگر قصد دارید برای این تبلت جدید، لوازم جانبی خریداری کنید، بد نیست که بدانید لاجیتک کیبورد جدیدی را برای تبلت های اپل معرفی کرده است. با تک شات همراه باشید.


همانطور که از تصویر این محصول نیز پیدا است، قاب محافظ این کیبورد برای نگهداری هرچه بهتر از آیپد در صورت وارد آمدن ضربه به آن طراحی شده است. به گفته لاجیتک، این قاب می تواند از آیپد شما در صورت افتادن روی زمین مراقبت کند، و از آنجایی که این محصول برای دانش آموزان طراحی شده، می توان انتظار مقاومت بالایی از آن داشت.


یکی از مدیران ارشد لاجیتک در این باره گفته "ما به طور نزدیک با اپل همکاری کردیم تا کیبورد Rugged Combo را برای آیپد طراحی کنیم. این کیبورد؛ علاوه بر اینکه صفحه کلید مناسبی را در اختیارتان قرار می دهد، از دستگاه تان نیز محافظت می کند و عملکردش به اثبات رسیده است. آیپد به این ترتیب به ابزاری ایده آل برای کلاس های درس تبدیل می شود.


لاجیتک گفته عملکرد این کیبورد شبیه به لپ تاپ است و فروش قاب محافظ و کیبورد توسط فروشگاه اپل به طور جداگانه انجام می شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاجیتک کیبورد مخصوص آیپد را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..