تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۱۱۰۰ نفر از مردم شهرستان قزوین به اردوی زیارتی راهیان نور

ساعت: 12:53 منتشر شده در مورخ: 1396/01/02 شناسه خبر: 1068884

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از اعزام 1100 نفر از مردم شهرستان قزوین به اردوی زیارتی راهیان نور در ایام عید خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با شهر مینو گفت: در نوروز ۹۶، ۱۱۰۰۰ نفر از بسیجیان و مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: این کاروان به استعداد ۱۶ دستگاه اتوبوس می باشد که ۸۰۰ نفر در قالب کاروان و ۳۰۰ نفر به صورت خود جوش با ماشین شخصی در زائر سرای صاحب الامر(عج) استان قزوین مستقر در خرمشهر، حضور پیدا می کنند.
والدی اظهار داشت: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت ۴ روز می باشد در سرزمین‌های نور از برخی از مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.
وی راهیان نور را بهترین راه برای مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: امید است که با اقدامات فرهنگی بسیار خوبی در طول سفر کاروان های راهیان نور پیش بینی شده در افزایش بار معنوی زائران موثر باشد و زائرین از این حرکت فرهنگی بهره کافی را ببرند.
والدی با اشاره به استقبال بی نظیر اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور گفت: انس و علاقه جوانان به آرمان های انقلاب اسلامی و اشتیاق نسل جوان به آشنایی با شهدا و دوران دفاع مقدس روز به روز در حال افزایش و قابل تحسین است.
این مسئول خاطرنشان کرد: کاروان‌های راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و مقدس است و از زمانی که اعزام کاروان‌ها به این مناطق آغاز شده است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پر رنگ‌تر جلوه می کند.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در پایان یادآورشد: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که شهدا از مال و جان خود گذشتند تا کشور امنیت و آسایش داشته باشد و این اقتدار و پیشرفتی که اکنون در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی و سایر عرصه‌ها شاهد آن هستیم را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۱۱۰۰ نفر از مردم شهرستان قزوین به اردوی زیارتی راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..