تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوهای راهیان نور، رزمایشی در مقابل جنگ نرم دشمنان/ فرصتی برای ترویج روحیه انقلابی و ایثار

ساعت: 13:49 منتشر شده در مورخ: 1396/01/02 شناسه خبر: 1068906

اردوهای راهیان نور، رزمایشی در مقابل جنگ نرم دشمنان و بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آشنایی نسل چهارم انقلاب با نسل اول است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، چند سالی است که در ایام نوروز، کاروان هایی تحت عنوان کاروان راهیان نور، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.

در این  کاروان های راهیان نور که با استقبال انبوه و گسترده مردم نیز مواجه شده است، مردم و به ویژه جوانان و نسل کنونی می روند تا ضمن بازدید از مناطق عملیاتی، با شهدا عهد و پیمان ببندند و با ایثارگری های رزمندگان اسلام آشنا شوند.

علاوه بر آن در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان نیز، این اردوها به عنوان یک رزمایشی فرهنگی است و در کنار آن فرصتی برای ترویج فرهنگ و روحیه انقلابی گری، ایثار و شهادت و مقاومت است.

اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

در همین زمینه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل چهارم انقلاب با نسل اول است.

احمدعلی اسدپور اظهار کرد: این اردوها و حضور در مناطق جنگی و مشاهده واقعیت ها، سبب تحول در آدمی می شود و از سوی دیگر با توجه به جنک فرهنگی دشمنان، می توانددر قشر جوان و نسل چهارم انقلاب، تحول ایجاد کند.

اردوهای راهیان نور، یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم در گفت و گویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصت مغتنم و ارزشمندی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر است، اظهار کرد: باید آثار دفاع مقدس تبیین شده و فرهنگ  آن به نسل حاضر انتقال یابد.

سرهنگ پاسدار عماد خیری افزود: اردوهای راهیان نور، یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی است و همه ما وظیفه داریم تا فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت را به نسل چهارم و امروزی انقلاب انتقال دهیم.

گفتنی است امسال به صورت کلی و با در نظر گرفتن مجموع سهمیه ها، امسال ۵۵۶ نفر از میاندوآب به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوهای راهیان نور، رزمایشی در مقابل جنگ نرم دشمنان/ فرصتی برای ترویج روحیه انقلابی و ایثار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..