تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین اهداء کننده عضو در سال جدید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مسئول گروه پیوند عضو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای  این نوجوان 15 ساله چرامی که بر اثر سانحه تصادف دچار خو نریزی مغزی شده بود به بیماران نیازمند  اهدا شد.

ساسان عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج، گفت: با تلاش گروه پیوند عضو دانشگاه های علوم پزشکی یاسوج و شیراز دو کلیه و کبد مرحوم رضا مومنی در بیمارستان امام خمینی دهدشت از بدن وی جدا و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده شد. 

وی افزود:در سال 95 به همت مردم نوع دوست استان کهگیلویه و بویراحمد 170 عضوِ 26 بیمار مرگ مغزی اهداء شد. 

عباسی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 95 به نسبت جمعیت در اهدا عضو به بیمارن نیازمند جزء سه استان اول کشور بود.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین اهداء کننده عضو در سال جدید در کهگیلویه و بویراحمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..