تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۶ درصدی آمار تردد خودرو‌ها ایام نوروز امسال در لرستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه این آمار نشانگر تبدیل شدن استان از معبر به مقصد گردشگری است، گفت: همچنین با اضافه شدن ۲۹ دوربین ثبت تخلف و رسیدن تعداد دوربین‌ها به ۴۲ دستگاه متوسط سرعت از ۸۶ به ۷۹ کیلومتر کاهش یافته است. 

زنـدی فـر با اعلام اینکه براساس آمار پلیس راه استان، آمار تلفات ناشی از تصادفات نسبت به مدت مشابه پارسال بین ۳۰ تا ۳۵ درصد کاهش یافته افزود: همچنین برای رفاه مسافران و رانندگان در ایام نوروز، شرکت‌های امداد خودرو و مراکز معاینه فنی خودرو بصورت ۲۴ ساعته مشغول خدمات دهی هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آموزش مدیران فنی برای کنترل بهتر ماشین آلات، لکه گیری و چاله گیری محورهای ارتباطی، به روز رسانی روشنایی، علائم راهنماییر ورانندگی و گاردریل‌های محور‌ها و آشکارسازی مناطق پرحادثه از دیگر اقداماتی است که در ایانم نوروز انجام شده است.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۶ درصدی آمار تردد خودرو‌ها ایام نوروز امسال در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..