تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین کارگردانی من در مجموعه تئاترشهر رقم می‌خورد

الهام پاوه ن‍ژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولین کارگردانی من در مجموعه تئاترشهر رقم می‌خوردالهام پاوه نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فصل و تعطیلات عید نوروز گفت: من در این ایام تهران هستم و هیچ برنامه ای ندارم؛ چراکه؛ سرکار هستم و انشاءالله بعد از ایام تعطیلات نوروز، یک اجرا دارم که اولین کارگردانی خودم در مجموعه تئاتر شهر محسوب می شود. بنابراین، تمام زمان تعطیلات را تهران هستم و از هوای خوب و شهر خلوت و کم ترافیک تهران لذت می برم که راحت به تمرین هایم برسم.
 
پاوه نژاد در خصوص نمایش خود تصریح کرد: اسم نمایش، «پلشری» است که یک متن فرانسوی است و قرار است بعد از تعطیلات عید، در مجموعه کافه تریا تئاترشهر اجرا می شود.
 
وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم تمام مردم سال بسیار عالی و درخشانی داشته باشند.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین کارگردانی من در مجموعه تئاترشهر رقم می‌خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..