تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز دوم کاپ آسیایی تایلند با درخشش کمانداران کامپوند ایران آغاز شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فدراسیون تیراندازی، روز دوم رقابت های کاپ آسیایی که به میزبانی بانکوک در حال برگزاری است، صبح امروز با مسابقات رشته کامپوند بخش مردان آغاز شد که کمانداران کشورمان با کسب نتایج درخشان جایگاه مناسبی را در جدول دور مقدماتی کسب کردند.
در بخش کامپوند مردان که با شرکت 68 کماندار و از 26کشور برگزار شد، اسماعیل عبادی با 704 امتیاز جایگاه اول، مجید قیدی با 697 امتیاز جایگاه چهارم، امید طاهری با 695 جایگاه ششم و مهرداد فلاحی با 694 امتیاز جایگاه هفتم را کسب کردند.
با پایان دور مقدماتی رشته کامپوند بخش مردان نفرات راه یافته به دور حذفی مشخص و فردا بعدازظهر به وقت محلی، رقابت های مرحله حذفی را آغاز می کنند.
با احتساب امتیازات کمانداران در دور مقدماتی تیم ایران با 2096 امتیاز مقام نخست جدول را در بخش تیمی دور مقدماتی کسب کرد.
بر اساس این گزارش، در بخش تیمی 14 کشور حضور دارند که تیم ایران با کسب رتبه اول در مجموع امتیازات مرحله مقدماتی در مرحله نخست دور حذفی استراحت دارد.
تیم تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران با ترکیب کامل در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های کامپوند و ریکرو در این رقابت ها حضور یافته که در بخش های انفرادی، تیمی و میکس به مصاف رقبا خواهد رفت.
این رقابت ها با حضور 270 کماندار از 27 کشور جهان در رشته های ریکرو و کامپوند، روزهای یکم تا ششم فروردین ماه برگزار می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1210**1021
تنظیم: زهرا کورهلی**انتشار: حسین نوروزیان

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز دوم کاپ آسیایی تایلند با درخشش کمانداران کامپوند ایران آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..