تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گلکسی J5 2017 در راه است ؛ پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ و اندروید ۷٫۰

سری J سامسونگ از زمان معرفی نخستین نسل بسیار موفق عمل کرده است و فروش بسیار خوبی را در سطح جهان تجربه کرده است. این فروش خوب در کشور ایران نیز نمود پیدا کرده است و کره‌ای‌ها می‌خواهند خاطره موفق گلکسی j5 2015 و ۲۰۱۶ در سال ۲۰۱۷ نیز تکرار کنند. امروز بنچمارکی از این تلفن جدید و معرفی نشده منتشر شده است که اطلاعاتی مفید در خصوص J5 2017 به ما می‌دهد.

با ترنجی همراه باشید…

گوشی گلکسی J5 2017 در ماه فوریه گذشته موفق به دریافت مجوز WiFi از مراجع معتبر شد و حالا پس از مدتی ، بنچمارک آن در سایت گیک بنچ منتشر شده است. شماره مدل J5 SM-J530FM/DS نام دارد و در ابتدا اطلاعاتی منتشر شده بود که می‌گفت این اسمارت فون دارای اندروید ۶٫۰ می‌باشد. موضوعی که اندکی با وجود عرضه اندروید ۷٫۰ عجیب به نظر می‌رسید اما با اطلاعاتی که ساعاتی قبل به دست ما رسیده است ، می‌توان روی این موضوع خط بطلانی کشید.

این تلفن از دو گیگابایت رم ، پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ و اندروید ۷٫۰ بهره می‌برد. دارای دو مدل تک سیم و دو سیم کارت خواهد بود و احتمالا بسیاری از مشخصات آن همانند پایین رده‌های ۲۰۱۷ معرفی شده و موجود در بازار خواهد بود. در مورد قیمت ، دوربین و باتری این تلفن هنوز اطلاعاتی در دست نیست و باید منظر باشیم و ببینیم که سامسونگ در چه زمانی از این تلفن رونمایی به عمل خواهد آورد.

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گلکسی J5 2017 در راه است ؛ پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ و اندروید ۷٫۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..