تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تصادفات و تلفات در 7 روز اول اجرای طرح ترافیکی نوروز/7 استان پر تردد کشور را بشناسید

سردار امیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

افزایش تصادفات و تلفات در 7 روز اول اجرای طرح ترافیکی نوروز/7 استان پر تردد کشور را بشناسیدسردار موسی امیری جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طی 7 روز اجرای طرح ترافیکی نوروزی، متأسفانه شاهد افزایش تصادفات و تلفات جرحی و فوتی در جاده های کشور بودیم و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی در ادامه افزود: از 25 اسفند سال 95 تا اول فروردین سال جاری متأسفانه 145 تن در تصادفات جاده‌ای در کشور جان خود را از دست دادند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در همین راستا در حوزه تصادفات جرحی یک‌هزار و 950 تن مجروح و مصدوم شدند.

*7 استان پر تردد کشور را بشناسید

سردار امیری با اشاره به  حجم سفرهای نوروزی، گفت: در روز 29 اسفند و اول فروردین بیشترین حجم تردد در جاده‌ها انجام شده است و از این حیث رکوردار تردد در جاده‌ها در این دو روز بوده است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در پایان بیبان کرد: از 25 اسفند تا روز گذشته بیشترین حجم سفر به ترتیب در استان های تهران، البرز، قزوین ،مازندران، گیلان، قم و فارس بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تصادفات و تلفات در 7 روز اول اجرای طرح ترافیکی نوروز/7 استان پر تردد کشور را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..