تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات مدل 2017 گلگسی J5 سامسونگ فاش شد؛ پردازنده هشت هسته ای + رم 2 گیگ

مشخصات مدل 2017 گلگسی J5 سامسونگ فاش شد؛ پردازنده هشت هسته ای + رم 2 گیگ

این روزها تمامی نگاه‌ها متوجه پرچمدار امسال کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 است و بسیاری از طرفداران گوشی های هوشمند، بی صبرانه منتظر رونمایی از این کهکشانی جدید هستند. محصولی که قرار است به لطف قابلیت ها و مشخصات رده بالایی که در دل خود جای داده است، ناکامیگلکسی نوت 7 را جبران کند و باری دیگر، برند این شرکت کره ای را بر سر زبان ها بیاندازد. با تک شات همراه باشید.

اما امروز خبرهای جدیدی به دست آمده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا در آینده ای نزدیک، عضوی جدید را به خانواده گوشی های هوشمند سری گلکسی J خود اضافه کند. این اسمارت فون که گلکسی J5 مدل 2017 نام خواهد داشت، به دنبال معرفی مدل های 2017 گلکسی J3 و J7 روانه بازار خواهد شد.

این گوشی چندی پیش با شماره مدل SM-J530FM/DS توانست مجوز Wi-fi برای ورود به بازار را کسب کند و در آن زمان، نسخه سیستم عامل این گوشی اندروید 6.0 مارشمالو عنوان شد. اما امروز مشخصات گوشی هوشمندی با همان شماره مدل در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد که به نظر همان گلسی J5 مورد انتظار باشد.

بر اساس آن چه که در این بنچمارک آمده است، مدل 2017 گلکسی J5 به مشخصاتی همچون پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7870، رم 2 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص سایر ویژگی ها از قبیل ظرفیت باتری و یا سنسور دوربین این گوشی به بیرون درز نکرده که قطعاً در طی یکی دو هفته آتی، اطلاعات بیشتری در خصوص این اسمارت فون در فضای وب منتشر خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات مدل 2017 گلگسی J5 سامسونگ فاش شد؛ پردازنده هشت هسته ای + رم 2 گیگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..