تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قسمت جدید فیلم The Matrix ریبوت یا بازسازی نخواهد بود

قسمت جدید فیلم The Matrix ریبوت یا بازسازی نخواهد بود

چند روز پیش بود که در خبری هیجان‌انگیز به اطلاع شما رساندیم که کمپانی برادران وارنر قصد دارد قسمت جدیدی از سری فیلم‌های ماتریکس (The Matrix) را بسازد و حال به تازگی مشخص شده است که این فیلم جدید، قرار نیست ریبوت یا ریمیک باشد. با تک‌شات و جزئیات خبر در ادامه همراه شوید.

 

در زمان معرفی قسمت جدید فیلم ماتریکس، اعلام شد که برادران وارنر با قسمتی جدید، در حال ریبوت کردن این مجموعه محبوب و پر سر و صدا است. مجموعه The Matrix، مجمو‌عه‌ای علمی‌تخیلی با حال و هوای کاملا متفاوت است که کارگردانی قسمت اول آن (منتشر شده در سال ۱۹۹۹) توسط خواهران واچوفسکی انجام شده است. 

 

خبر ساخت ریبوت مجموعه، بسیاری از طرفداران را ناراحت کرد و به دنبال این موضوع شاهد واکنش سازندگان بودیم؛ پس قبل از این‌که مشعل خود را آتش بزنید، گروهی دوستان‌تان را جمع کنید و به استودیوهای سازنده قسمت جدید یورش ببرید (!) لازم است بدانید که زک پن، نویسنده فیلم، اطلاعات جدیدی را از آن به اشتراک گذاشته است.

 

طبق گفته‌های پن در توییتر، فیلم جدید ماتریکس قرار نیست ریبوت باشد:

تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که هیچ‌کسی نه نمی‌تواند و نه باید فیلم ماتریکس را ریبوت کند. افرادی که انیمه Animatrix و البته کامیک‌های ماتریکس را خوانده باشند، می‌فهمند که چه می‌گویم.

 

پن در جایی دیگر توییت کرد:

به جز گفتن این‌که واژه‌های «ریبوت» یا «ریمیک» مربوط به یک مقاله بوده‌اند [و در مورد ماتریکس جدید صدق نمی‌کنند] نمی‌توانم هیچ چیز دیگری را با شما در میان بگذارم. بیایید دست از واکنش نشان دادن به اخبار کذب برداریم. این را هم بدانید که اگر می‌خواستم شخیصت کیانور ریوز در فیلم را دوباره بسازم، باز هم از خود ریوز استفاده می‌کردم!

 

نهایتا زک پن در توییتر گفت:

آیا من می‌خواهم داستان‌های جدیدی را در دنیای ماتریکس ببینم؟ قطعا بله؛ دلیلش هم این است که دنیای ماتریکس، دنیایی بزرگ است و می‌تواند داستان‌های بزرگ خلق کند.

 

نخستین قسمت از سه‌گانه ماتریکس، در لیست برترین فیلم‌های تاریخ جای گرفته است و دو قسمت بعد نیز با فاصله ۶ ماه از یکدیگر و در سال ۲۰۰۳ اکران شدند.

 

یادداشت تک‌شات

بسیاری از افراد مفهوم دو واژه «ریبوت» (Reboot) و «ریمیک»‌ (Remake) را از یکدیگر تشخیص نمی‌دهند و در اکثر مواقع هم فکر می‌کنند هر دوی آن‌ها به یک معنا (ساخت مجدد) هستند؛ اما حقیقت چیز دیگری است. برای توضیح دادن فرق بین این‌دو، بهتر است از مثالی ساده استفاده کنیم. بهترین مثال برای «ریمیک» فیلم سینمایی لایو اکشن Beauty and the Beast است؛ در این فیلم، شاهد همان داستان‌ها، اتفاقات و شخصیت‌هایی هستیم که در انیمیشن سال ۱۹۹۱ هم اتفاق افتاده و وجود داشتند؛ البته با اعمال تغییراتی کوچک. نکته مهم اینجاست که قسمت‌های اصلی داستان حفظ شده‌اند و تغییری در آن‌ها ایجاد نشده است. از طرفی فیلم Godzilla محسول سال ۲۰۱۴، یک «ریبوت» به حساب می‌آید. گر چه تم و موضوع اصلی فیلم، همان هیولای بزرگ است که انسان‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد، اما با این وجود، اکثر شخصیت‌های حاضر در فیلم نسبت به گذشته فرق کرده‌اند و خط داستانی جدیدی دارند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قسمت جدید فیلم The Matrix ریبوت یا بازسازی نخواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..