تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعریف و تمجید AFC از آزمون

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان به تعریف و تمجید پرداخته و این سایت پیش‌بینی کرده آزمون یکی از ستاره‌های جام جهانی 2022 قطر خواهد بود و از مسی ایران به عنوان مدعی کسب جایزه بهترین بازیکن جام جهانی نام برده است.

کفندراسیون فوتبال آسیا در مورد این بازیکن نوشته است: اولین جام جهانی خاورمیانه می‌تواند یک مدعی جدی برای کسب توپ طلا داشته باشد، یک مدعی که می توان گفت نام او سردار آزمون است.

این سایت همچنین اعلام کرد: این مهاجم 22 ساله پیش از سفر به قطر برای بازی مقابل تیم ملی این کشور در مرحله انتخابی جام جهانی 2018، از رؤیاهایش برای جام جهانی 2022 گفت که یکی از آنها رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها بود.

سایت afc در گزارش خود ادامه داد: مهاجم ایرانی که دوران بازیگری‌اش را در تیم روستوف روسیه سپری می‌کند به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال آسیا در حال حاضر در کنار سون هئونگ مین، از کره جنوبی بهترین مهاجم فوتبال آسیاست.

تعریف و تمجید AFC از آزمون

در پایان آمده است: آزمون از استعداد کافی که پشتوانه‌ای برای اعتماد به‌نفس وی باشد برخوردار است و پنجشنبه این هفته هواداران قطر ممکن است برای مدتی وفاداری‌ خود به تیم ملی کشورشان را از یاد ببرند تا از تماشای بازی تکنیکی یک سوپراستار جهانی لذت ببرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعریف و تمجید AFC از آزمون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..