تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز جشنواره نوروزگاه در گنبدکاووس

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان گنبد گفت: جشنواره نوروزگاه با شعار گلستان، نگارستان و پایتخت اکوتوریسم ایران از شب گذشته در محوطه برج قابوس آغاز به کار کرد.


عبدالغدیر کریمی افزود: این جشنواره با هدف تقویت اتحاد و همدلی بین اقوام ساکن در شهرستان و استان برپا شده است.


وی ادامه داد: این جشنواره تا ۱۰ فروردین برگزار و علاقمندان، گردشگران ایرانی و خارجی می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برنامه‌های شاد و متنوع را از نزدیک مشاهده کنند.


عبدالغدیر کریمی گفت: رقص چوب، ذکر خنجر، نمایش‌های طنز، نوروزخوانی، اجرای موسیقی، مسابقه مصاحبه‌ای با مسافران و شعر خوانی از مهمترین برنامه‌های جشنواره نوروزگاه خواهد بود.


جشنواره نوروزگاه برای دومین سال در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.


شهرستان گنبدکاووس در شرق گلستان واقع شده و برج قابوس به عنوان بلندترین برج آجری دنیا و پانزدهمین اثر ثبت شده ایران در یونسکو در آن قرار دارد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز جشنواره نوروزگاه در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..